Torek, 31. 5., smo začeli v različnih skupinah. Bolgarski in madžarski otroci so imeli reden pouk s svojimi slovenskimi vrstniki. Turški in poljski otroci so se pridružili 5. D razredu, kjer so zgradili iz škatel staro Ljubljano ter oblikovali Tivoli. Francoski otroci pa so skupaj s 4. c spoznali španskega umetnika Pejaca ter njegove umetnine, ki krasijo različna mesta po svetu. S svojimi deli želi Pejac približati umetnost tudi tistim ljudem, ki ne zahajajo v galerije. Francoski učitelji so vodili uro, pri kateri so učenci izdelali prav posebne »urban art« umetnine.

V torek so vodile uro tudi poljske učiteljice, ki so turškim, poljskim ter slovenskim otrokom približale murale, ki povezujejo naravo ter umetniška dela na zidovih stavb. Naša partnerska šola iz Poljske je v mestu Bialystok, ki je zmagalo na tekmovanju, katero mesto ima najlepše umetniške grafite – murale na Poljskem.

Po pouku smo se odpravili v Ljubljano, kjer je imela skupina turških in madžarskih otrok prav posebno vodenje, saj so jih po mestu vodili »študenti« iz Univerze za tretje življenjsko obdobje. Ob pomoči posebnih učnih listov so bolje spoznali Ljubljano in dela Jožeta Plečnika. Ostali gostje so ustvarjali na posebni delavnici ter so gradili stavbe s pomočjo velikanskih »vžigalic«.

Ljubljano pa smo si vsi ogledali tudi z ladjice, kjer smo se naučili marsikaj novega o našem mestu.

 

 

Marja Panker

(Obiskano 248 krat, današnjih obiskov 1)