Vtisi:

Všeč mi je bil pohod in, ker smo po pohodu šli na sladoled.

Všeč mi je bilo igranje nogometa, ker smo igrali na umetni travi.

Prosti čas s prijatelji, ko smo si pomagali in se zabavali mi je bil zelo všeč.

Všeč mi je bil bunker in nogomet.

Najbolj mi je bilo všeč ko smo šli okoli jezera, ker je bil lep razgled in ko smo šli na sladoled.

Najbolj mi je bilo všeč kosilo, večerja in košarka po njej.

Najbolj mi je bilo všeč na avtobusu ker sem lahko govoril.

Najbolj mi je bilo všeč, ko smo delali svojo knjigo in se pogovarjali z drevesi.

Najbolj mi je bil všeč pohod, saj nas je obdajala narava in lahko smo se veliko pogovarjali.

Danes je bilo fajn, ko smo igrali nogomet in na splošno ves program.

Danes je bilo zelo dobro, saj smo izvedeli veliko stvari o bunkerju.

Danes mi je bilo všeč, saj sva samo dve v sobi.

Sladoled je bil OK.

Super, všeč mi je, da so učiteljice upoštevale strahove in slabo počutje. Bilo je zanimivo in poučno. Spoznavanje sebe nam bo prav prišlo v življenju.  1. danes je bil precej dober. Najboljše je bilo, da smo imeli tudi prosti čas in, da so bile učiteljice zelo prijazne ter da smo se zabavali. Prvič sem na taboru in prvi dan je pustil dober vtis na meni. P. S. Pohvala kuharicam, organizatorjem.

Že prvi dan je bil zelo zabaven, saj smo si ogledali bunker in imeli veliko prostega časa za pogovore, druženje. Najbolj mi je bilo všeč, ko smo šli vsak do »svojega« drevesa in se z njim pogovarjali. In zelo mi je bilo všeč, ker nas v petek ni bilo v šoli.

Danes je bilo dobro, ker smo imeli dobre aktivnosti in dejavnosti in imeli poleg vsega tudi veliko prostega časa.

Zelo dobro je bilo v bunkerju, ker je bilo zelo zanimivo. Imeli smo dobro vodičko. Tudi nogomet je bilo zabavno igrati.

Najboljše mi je bilo v bunkerju, ker je bila zanimiva razlaga. Ni pa mi bilo všeč, da me je v bunkerju zeblo.

Najbolj mi je bilo všeč v bunkerju, saj mi je bilo zanimivo, kaj vse so se domislili za zaščito. Zanimiv mi je bil tudi sprehod ob jezeru, saj je bil zelo lep razgled. Zabavno je bilo tudi dejstvo, da smo »špricali« pouk.

V bunkerju mi je bilo zabavno, ker so vojaki iz 72m pod zemljo morali po lestvi splezati do vrha. Všeč mi je bilo tudi pametno skrivanje izpušnih plinov.

Najbolj všeč nam je, da je veliko prostega časa – HVALA!

Danes je bil naš prvi dan tabora za nadarjene. Najbolj mi je bil všeč sprehod okoli jezera. Ravno prav dolg, sprostitveni in pomirjujoč. Dovolj dolg za pogovor in uživanje v naravi.

Kot se je izkazalo, drevesa ne govorijo preveč ampak to, kar povejo ti ostane v spominu.

Danes so bile zelo dobre delavnice.

Zelo je bilo tiho 😊

Na delavnicah potem po gozdu in geografski delavnici je bilo zelo dobro. Veliko sem se naučila. Pri potepu po gozdu mi je bilo všeč, ko smo spoznavali okolico. Pri geografski pa mi je bilo v jami zelo všeč.

Danes je full dobro.

Delavnici sta bili definitivno the best! Jutranji sprehod in lovljenje klopov v gozdu vam toplo priporočam, prav tako tudi ležanje na stari rjuhi sredi dreves. Danes so si punce delale umetne nohte in jih je bilo zabavno gledati. Soba je majhna, ampak nam je že zelo domača (ker so naše stvari razmetane po celi površini, da s je težko ne spotakniti). Debatiranje pri učiteljici Nuši Drinovec Sever me je čudovito poživilo. Obožujem ta »brain storming,« ki je tako tipičen za debato. Velik plus je tudi to, da lahko dejansko kričiš na učiteljico 😊 Ves dan se mi je zdel čudovit <3

V soboto smo imeli cel dan kup aktivnosti. Začeli smo z dopoldansko delavnico – jaz sem si izbrala naravoslovno. Z učiteljico smo se odpravili v bližnji gozd in ga malo raziskali. Brskali smo po listnem odpadu in iskali gobe. Na koncu smo ustvarili še sliko s pomočjo gozdnih materialov, ki smo jo položili na belo rjuho. Potem smo šli vsak sam do drevesa in uživali v tišini. Všeč mi je bilo. Popoldanska delavnica je bila namenjena geografiji. S kombijem smo se odpeljali do polja, kjer nas je učiteljica poučila o vrtačah, kamninah in kraških pojavih. Nato smo se skozi romsko vas sprehodili do jame, v katero smo šli tudi pogledat. Videli smo kapnike in ostale zanimive stvari. Ponovili smo še strani neba, nato pa se odpravili na večerjo.

Na taboru sem se imela zelo dobro, všeč mi je bilo, da so bili učitelji zelo prijazni. Zdi se mi super, da lahko vsak izbere tiste delavnice, ki ga najbolj zanimajo. Nikoli še nisem igrala ukulele, tako, da mi je bilo zanimivo (imela sem tudi nekaj težav). V bunkerju je bilo full cool, sem pa bila presenečena, ker sem pričakovala neko umazano jamo, prišli pa smo v urejeno stanovanje. Tudi na delavnici animacija sva se s Klaro zabavali in naredili svoj filmček. Imeli smo tudi veliko prostega časa in tudi hrana ni bila slaba. Škoda, da naslednje leto ne bom mogla več na tabor.

V soboto so nas, vsaj zame, zbudili preveč zgodaj. Imeli smo 15min, da se pripravimo na jutranjo telovadbo z učiteljico Nado Bambič, kjer smo malo tekli, naredili atletsko abecedo in se v krogu raztegnili, da se zbudimo. Takoj po tem smo odšli na zajtrk, po tem pa smo imeli malo časa, da se uredimo. Za dopoldansko delavnico sem si izbrala Sprehod po gozdu. Odpravili smo se do bližnje gozdne poti, kjer smo iskali različne rastline, živali,… Ustvarili smo slike iz naravnih materialov – zmagale smo. Nato pa smo si vzeli 15min za počitek, da res začutimo atmosfero gozda. Po dopoldanski delavnici je sledilo kosilo in prosti čas. Nato pa še popoldanska delavnica – geografija. Ogledali smo si jamo. Bilo je kar zanimivo, ker smo bili ves čas v temi. Po popoldanski delavnici smo imeli prosti čas in večerjo. Za večerno dejavnost smo se razporedili v krog, kjer so posamezniki predstavili delo po delavnicah. Nato smo povedali še naše mnenje o taboru ter predstavili učne ure, ki smo jih naredili. Seveda so nam učiteljice zadnji večer pripravile disco. Nekaterim se ni dalo biti tam in so lahko šli v sobo, da so se pripravili za spanje. Glasba se je ugasnila ob 23h. Vsi smo bili zadovoljni in prijetno utrujeni šli spat. Tabor je bil zelo dober, še posebej zato, ker je bilo dovolj prostega časa in priložnosti, da si sami zberemo delavnice, ki se jih želimo udeležiti. Hvala vsem!

V petek smo se sprehodili po velikem in skritem bunkerju, v katerem smo videli veliko zanimivih in starih stvari. Bilo mi je zelo všeč zaradi dobre razlage in spoznavanja nečesa novega. Petek sem si zapomnila po spoznavanju samega sebe. Sobota je bila zame zelo zanimiva in umirjena zaradi zanimivih in novih podatkov. Na obeh delavnicah sem se imela odlično. Nedelja je bila pa super, ker smo lahko šli malo naokoli, pogledat tisto, kar nas je zanimalo.

Preden smo prišli do doma Jurček, smo se ustavili pri bunkerju in pojedli malico. V dom smo prišli ravno na kosilo. Kasneje smo zložili stvari iz kovčkov in se namestili. Popoldne smo odšli na sprehod, katerega nagrada je bila sladoled. V soboto smo se udeležili delavnic, ki smo si jih izbrali. Vmes smo imeli kosilo. Večer smo preživeli skupaj in se pogovarjali o odnosu med učitelji in učenci. V nedeljo smo večinoma pakirali, ampak je bilo super.

V petek smo se odpravili proti Kočevju. Med vožnjo smo se ustavili na območju, kjer so zgradili bunker. V bunkerju je bilo zanimivo, vodička je super razlagala. Poleg ogleda bunkerja so imeli tudi delavnice, kjer smo malo bolje poznali našo samopodobo. Ta delavnica mi je bila zalo všeč. Po treh urah smo se odpravili v CŠOD.  Sobotno jutro smo začeli s telovadbo (iskreno se meni in mojim sošolkam ni ljubilo). Ampak učiteljica Nada je bila zelo zagreta. Ko smo zajtrkovali je bil čas za delavnice. Najprej sem imela dopoldansko delavnico. Izbrala sem pripovedovalsko. Tam smo pisali in ustvarjali zgodbice. Ko se je dopoldanska delavnica zaključila smo imeli kosilo. Za popoldansko delavnico smo imeli nekateri debato, kjer smo med sabo dokaj dobro debatirali. Pred večerjo smo se odpravili še na sladoled. Po večerji pa smo imeli predstavitev vseh delavnic, ki so potekale v dnevu. Večer se je zaključil z zabavo. Nedeljsko jutri se je zopet začelo z jutranjo telovadbo. Ta dan je potekal malce drugače. Po zajtrku smo morali pospraviti svoje sobe. Učitelji so nam dopoldne dali tudi nekaj prostega časa po Kočevju. Odpravili smo se tudi v muzej, kjer smo se preizkusili v šivanju in izdelali mošnjičke. Po kosilu pa smo se odpravili nazaj v Ljubljano. Tabor mi je bil zelo všeč in želela bi si, da bi bili vsi šolski tabori takšni. 😊

Kot po navadi, smo odšli na tabor v petek zjutraj. Vožnja ni bila dolga, smo se pa na poti vstavili v bunkerju Škrilj. Ko smo prispeli v CŠOD smo imeli kosilu, nato pa sprehod po Kočevju, kjer smo stanovali v CŠOD Jurček. Seveda smo vmes tudi razpakirali in namestili v sobe. Zvečer, po večerji, smo imeli delavnico in se pozno odpravili spat. V soboto smo imeli izbrane delavnice, eno dopoldne in eno popoldne. Zvečer smo se pogovorili in predstavili vse delavnice in so se mi zdele res vse zanimive. Naslednji dan smo pa zgodaj spakirali in se po zajtrku odpravili v mesto (kje je bilo vse, razen pekarne, zaprto) in v muzej, kjer smo šivali Fiks – niks mošnjičke in se potem odpravili domov. Tabor je bil super, kar žal mi je, da ne traja dlje in, ker bom samo še na enem (ker sem 8.r). hvala vsem učiteljem, ki so pripomogli k dobrem in zabavnem taboru. Hvala!

V petek zjutraj smo se z avtobusom odpravili proti Kočevju in se na poti ustavili pri bunkerju Škrilj. Pot do tja je bila zelo skrivnostna, saj smo dobili preveze za oči, ker je bila lokacija bunkerja skrbno varovana in ljudje niso smeli videti poti do tja. Medtem ko je ena skupina raziskovala bunker, so mi imeli delavnice samozavedanja. Razmišljali smo o sebi in o svoji okolici, na koncu pa smo se pogovarjali še z drevesi. Nato smo se še mi podali v bunker. Po dobrem kosilu v domu je sledil najboljši del – prosti čas. Pozno popoldne smo šli na pohod okoli Kočevskega jezera, ki se je končal z obiskom kavarne in dobrim sladoledom. Zvečer smo imeli še delavnice, nato pa smo se počasi odpravili spat. Noč je bila zelo zanimiva. V soboto dopoldne sva se z učiteljem Matjažem in njegovo hčerko učili znakovnega jezika. Delavnica je bila zelo poučna in uporabna, poleg vsega pa smo se zelo zabavali in veliko smejali. Po odlično preživetem, a prekratkem prostem času, smo imeli še popoldanske delavnice. Z učiteljico glasbe smo pridno igrali ukulele in zraven peli. Ko je zmanjkalo pesmi v pesmarici pa je sledila še dobra debata. Na večerni delavnici smo lahko delili svoje vtise s tabora, po sicer predolgem programu pa je sledil še ples. Večer je bil dolg in živahen, a prava zabava se je začela šele, ko smo odšli v sobe 😊 v nedeljo zjutraj smo izpustile jutranjo telovadbo, ker je res ne maramo in tako se je dan lahko lepo začel. Ko smo se najedli, smo se peš odpravili po Kočevju. Ogledale smo si mesto, nato pa se ustavile na dobri vroči čokoladi in kavi. Dopoldan se je zaključil z delavnico v muzeju, nato pa še z odličnim kosilom. Tabor je bil prekratek, še posebej zato, ker je bil to za devetošolce zadnji tabor v osnovni šoli. Res je bilo super in hvala vsem! Punce 9. a

Aleksandra Kambič

(Obiskano 228 krat, današnjih obiskov 1)